Logotipo Fundación Equipo Humano

¿Queres unirte ao maior proxecto galego de fomento do emprego?

Colabora con Fundación Equipo Humano en Emprego á Feira e mellora a competitividade da túa empresa dando un paso mais coas túas accións de Responsabilidade Social Corporativa.

Únete ao proxecto de balde e axuda aos/as desempregados/as galegos/as a superar o temporal:

Nunca choveu que non escampara.

¿Qué beneficios obtés se te unes a Emprego a Feira?

Se queres unirte a este proxecto e promover o emprego galego,
enche o formulario e informarémosche:

He leído y acepto la Política de privacidad

Fundación Equipo Humano conta en 2021 con diferentes proxectos de mellora da empregabilidade de desempregados/as inscritas no SEPE.

Estes proxectos son iniciativas innovadoras que pretenden dar valor tanto aos/as participantes, como as empresas que colaboran.

SE BUSCAN HÉROES

Programa gratuito de formación y acompañamiento para mejorar tu empleabilidad y competencias en innovación y emprendimiento.

CHANGE MAKERS

Programa de construcción de un motor de crecimiento económico y contribución a la sostenibilidad medioambiental.