Programa Integrado de Empleo (PIE)

¿QUÉ É UN PROGRAMA INTEGRADO DE EMPREGO?

É un proxecto realizado por Fundación Equipo Humano e financiado pola Xunta de Galicia, que ten por obxecto a mellora da empregabilidade de 100 persoas desempregadas galegas pertencentes na súa maioría a colectivos en risco de exclusión social.

Programa Integrado de Empleo

ACTIVIDADES

No marco do Programa Integrado de Emprego, executándose dende novembro de 2021 a novembro de 2022, estanse levando a cabo as seguintes actividades:

1. Orientación laboral personalizada, utilizando metodoloxías áxiles no proceso. Se realizarán mais de 400 sesións individuais de orientación.
  2. Formación ocupacional presencial de diferentes sectores: atención al cliente, limpeza, administración, idiomas, empregabilidade, novas tecnoloxías, supermercados, docencia, etc.
  3. Formación catálogo de especialidades formativas SEPE, non conducentes a certificados de profesionalidade: Atención ao cliente, limpeza, etc.
  4. Formación online: mais de 1.000 cursos online a disposición do programa.
  5. Intermediación laboral: se intermediarán mais de 250 ofertas de emprego ao longo do programa.
  6. Inserción laboral: 40 persoas participantes conseguirán un emprego.
  7. Emprendemento: asesoramos a participantes interesadas en emprender a través de mentorías e formación.
  8. Mobilidade Laboral: traballamos a mobilidade laboral como mellora de empregabilidade.